Skip to Content

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in informacije za stranke


I. Splošni pogoji poslovanja


§ 1 Temeljne določbe


(1) Spodaj navedeni splošni pogoji poslovanja veljajo za pogodbe, ki jih sklenete z nami kot ponudnikom (Boni-Shop GmbH) preko spletne strani www.boni-shop.si. Če ni drugače dogovorjeno, se zavrača vključitev pogojev, ki jih morda uporabljate sami.


(2) Potrošnik v skladu z naslednjimi določbami je vsaka fizična oseba, ki sklene pravni posel za namene, ki niso povezani z njeno poklicno ali samostojno dejavnostjo. Podjetnik je vsaka fizična ali pravna oseba ali pravna oseba s pravno sposobnostjo, ki sklene pravni posel pri izvajanju svoje samostojne poklicne ali poslovne dejavnosti.


§ 2 Sklenitev pogodbe


(1) Predmet pogodbe je prodaja blaga .


Blago prodajamo delno ali izključno kot komisionar v svojem imenu na tuje račun, torej za tretjo osebo kot lastnika blaga. Pogodbeni partner z vsemi pravicami in obveznostmi smo kljub temu mi.


(2) Že z objavo posameznega izdelka na naši spletni strani vam ponujamo zavezujočo ponudbo za sklenitev pogodbe prek spletnega košarnega sistema pod pogoji, navedenimi v opisu artikla. 


(3) Pogodba je sklenjena prek spletnega košarnega sistema na naslednji način:

Izdelki, ki jih nameravate kupiti, so dodani v "Košarico". S klikom na ustrezen gumb v navigacijski vrstici lahko kadar koli dostopate do "Košarice" in tam opravite spremembe.  (ali podobno poimenovanje) in po vnosu osebnih podatkov ter pogojev plačila in dostave vam bodo prikazani končni podatki o naročilu.


Če za plačilo izberete sistem takojšnjega plačila (npr. PayPal (Express/Plus/Checkout), Amazon Pay, Sofort, giropay), boste preusmerjeni bodisi na stran s povzetkom naročila v naši spletni trgovini bodisi na spletno stran ponudnika takojšnjega plačila.

Če ste preusmerjeni na ustrezni sistem takojšnjega plačila, tam vnesete potrebne podatke. Na spletni strani ponudnika ali po vrnitvi v našo spletno trgovino vam bodo znova prikazani podatki o naročilu.


Pred oddajo naročila imate možnost, da še enkrat preverite podatke v povzetku naročila, jih spremenite (tudi s funkcijo "nazaj" v spletnem brskalniku) ali prekinete naročilo.

Z oddajo naročila prek ustreznega gumba ("zavezujoče naročilo", "kupiti" / "sedaj kupiti", "plačati" / "sedaj plačati" ali podobno poimenovanje) pravno zavezujoče sprejmete našo ponudbo in s tem sklenete pogodbo.

 

(4) Vaše povpraševanje po pripravi ponudbe je za vas nezavezujoče. Ponudbo vam pošljemo v pisni obliki (npr. po e-pošti), ki jo lahko sprejmete v roku 5 dni (razen če ni drugače določeno v ponudbi).


(5) Obdelava naročil in posredovanje vseh informacij v zvezi s sklenitvijo pogodbe poteka delno avtomatizirano prek e-pošte. Zato zagotovite, da je e-poštni naslov, ki ste ga navedli, pravilen, in da lahko tehnično prejemate e-poštna sporočila, predvsem brez blokiranja s SPAM-filtri.


§ 3 Posebni dogovori glede ponujenih načinov plačila

 

(1) Plačilo z SOFORT / takojšnje nakazilo

Če izberete način plačila Sofort / takojšnje nakazilo, plačilna obdelava poteka preko ponudnika plačilnih storitev Sofort GmbH (Theresienhöhe 12, 80339 München, Nemčija; „SOFORT“). Sofort GmbH je podjetje v skupini Klarna Group (Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švedska). Pogoj za uporabo načina plačila preko SOFORT je, da imate aktiviran račun za spletno bančništvo. Med plačilnim postopkom morate opraviti ustrezno avtorizacijo in potrditi plačilno navodilo ponudniku SOFORT. Odbitek z vašega bančnega računa bo izveden neposredno po oddaji naročila. Več informacij o SOFORT najdete na https://www.klarna.com/sofort/.

 

(2) Plačilo preko "PayPal" / "PayPal Checkout"

Če izberete način plačila preko "PayPal" / "PayPal Checkout", bo plačilna obdelava potekala preko ponudnika plačilnih storitev PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A. (22-24 Boulevard Royal L-2449, Luksemburg; "PayPal"). Posamezne možnosti plačila preko "PayPal" so prikazane na ustrezni oznaki na naši spletni strani in v postopku spletnega naročila. Za plačilno obdelavo si "PayPal" lahko pomaga z drugimi ponudniki plačilnih storitev; če veljajo posebni pogoji plačila, boste na to ločeno opozorjeni. Več informacij o "PayPal" najdete na https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/legalhub-full.


§ 4 Pravica do zadržanja, pridržek lastninske pravice


(1) Pravico do zadržanja lahko uveljavljate le, če izhaja iz istega pogodbenega razmerja.


(2)  Blago ostane naša last do popolnega plačila kupnine.


(3)  Če ste podjetnik, veljajo dodatni pogoji:


a) Pridržujemo si lastninsko pravico na blagu do popolnega poplačila vseh terjatev iz tekočega poslovnega razmerja. Pred prenosom lastninske pravice na pridržano blago ni dovoljena zastava ali prenos lastninske pravice kot varščina.


b) Blago lahko prodate v okviru redne poslovne dejavnosti. V tem primeru že zdaj vnaprej odstopite vse terjatve v višini zneska računa, ki izhajajo iz nadaljnje prodaje, in mi odstop prevzamemo. Dovoljena vam je nadaljnja izterjava terjatve. Če pa ne izpolnite svojih plačilnih obveznosti, si pridržujemo pravico, da sami izterjamo terjatev.


c) Če pride do združitve in mešanja pridržanega blaga, pridobimo solastnino na novi stvari v razmerju računovske vrednosti pridržanega blaga do drugih predmetov, ki so bili predelani ob času predelave.


d) Zavezujemo se, da bomo na vašo zahtevo sprostili varščine, do katerih smo upravičeni, če bo realizirana vrednost naših varščin presegla terjatev, ki jo je treba zavarovati, za več kot 10%. Izbor varščin, ki jih bomo sprostili, je v naši pristojnosti.


§ 5 Jamstvo


(1) Veljajo zakonske pravice do odgovornosti za napake.


(2) Kot potrošnik vas prosimo, da ob dostavi blaga takoj preverite popolnost, očitne napake in transportne poškodbe ter morebitne pomanjkljivosti čim prej sporočite nam in prevozniku. Če tega ne storite, to ne vpliva na vaše zakonske pravice do jamstva.


(3) Če lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev, odstop velja za dogovorjenega le, če smo vas pred oddajo pogodbenega izjave izrecno opozorili na odstopanje in je bilo odstopanje izrecno in ločeno dogovorjeno med pogodbenima strankama.


(4) Če ste podjetnik, veljajo naslednja pravila o jamstvu:


a)  Za dogovorjeno lastnost blaga štejejo le naše lastne izjave in opis izdelka s strani proizvajalca, ne pa tudi druga oglaševanja, javne izjave in navedbe proizvajalca.


b)  V primeru napak nudimo jamstvo z odpravo napak ali z dobavo nadomestnega blaga. Če odprava napake ne uspe, lahko zahtevate znižanje cene ali odstopite od pogodbe. Šteje se, da je odprava napake po drugem neuspelem poskusu neuspešna, če ni iz okoliščin blaga ali napake razvidno drugače. Pri odpravi napake nam ni treba nositi povečanih stroškov, ki nastanejo, ker je bilo blago dostavljeno na drug kraj, kot je bilo dogovorjeno, razen če dostava ustreza namenu uporabe blaga.


c)  Jamstvena doba znaša eno leto od dostave blaga. Skrajšanje roka ne velja:


- za škodo, ki jo lahko pripišemo naši krivdi, nastalo zaradi poškodbe življenja, telesa ali zdravja in za škodo, povzročeno namerno ali zaradi hude malomarnosti;

- če smo napako namerno prikrili ali prevzeli jamstvo za lastnost blaga;

- za stvari, ki so bile uporabljene v skladu z njihovo običajno uporabo za gradbeni objekt in so povzročile njegovo napako;

- za zakonske pravice do povračila, ki jih imate v povezavi z jamstvom napak proti nam.


§ 6 Izbira prava, kraj izpolnitve, pristojnost sodišča


(1) Velja nemško pravo. Pri potrošnikih ta izbira prava velja le, če s tem niso odvzete obvezne določbe prava države, v kateri ima potrošnik običajno prebivališče (načelo ugodnosti).


(2)  Kraj izpolnitve za vse storitve iz obstoječih poslovnih razmerij z nami in pristojnost sodišča je naš sedež, če niste potrošnik, temveč trgovec, pravna oseba javnega prava ali pravna oseba s posebnimi javnimi sredstvi. Enako velja, če nimate splošne pristojnosti v Nemčiji ali EU ali če je vaš kraj bivanja ali običajnega prebivališča v času vložitve tožbe neznan. Pristojnost za vložitev tožbe na drugo sodišče ostane nespremenjena.


(3) Določbe Konvencije ZN o prodaji se izrecno ne uporabljajo.


 


II. Informacije za stranke


1. Identiteta prodajalca


Boni-Shop GmbH

Wissmannstraße 58

27755 Delmenhorst

Nemčija

Telefon: 04221 45 777 00

E-Mail: info@boni-shop.com



Alternativno reševanje sporov:

Evropska komisija ponuja platformo za izvensodno reševanje sporov na spletu (platforma OS), dostopno na https://ec.europa.eu/odr.

 

Pripravljeni smo, vendar nismo dolžni sodelovati v postopkih reševanja sporov pred potrošniškimi spravnimi organi.

 

2. Informacije o sklenitvi pogodbe


Tehnični koraki za sklenitev pogodbe, sama sklenitev pogodbe in možnosti popravkov potekajo v skladu z določili "Sklenitev pogodbe" iz naših Splošnih pogojev poslovanja (1. del).


3. Jezik pogodbe, shranjevanje besedila pogodbe


3.1. Jezik pogodbe je nemški .


3.2. Celotno besedilo pogodbe ne shranjujemo. Preden oddate naročilo prek spletnega košarnega sistema  lahko podatke pogodbe natisnete ali elektronsko shranite s funkcijo tiskanja v brskalniku. Po prejemu naročila vam bomo še enkrat poslali vse podatke o naročilu, zakonsko predpisane informacije o pogodbah na daljavo in splošne pogoje poslovanja preko e-pošte.


3.3. V primeru povpraševanja po ponudbi izven spletnega košarnega sistema prejmete vse podatke pogodbe v pisni obliki, npr. po e-pošti, ki jih lahko natisnete ali elektronsko shranite.


4. Kodeksi ravnanja


4.1. Zavezali smo se h kakovostnim kriterijem za varnost kupcev, ki jih je določil Händlerbund Management AG, dostopni na: https://www.haendlerbund.de/de/downloads/kaeufersiegel/kaeufersiegel-zertifizierungskriterien.pdf.


4.2. Zavezali smo se k standardom kakovosti, ki jih določa Trusted Shops GmbH, dostopni na: https://www.trustedshops.com/tsdocument/TS_QUALITY_CRITERIA_de.pdf


5. Bistvene značilnosti blaga ali storitev


Bistvene značilnosti blaga in/ali storitev so navedene v posamezni ponudbi.


6. Cene in plačilni pogoji


6.1. Cene, navedene v posameznih ponudbah, ter stroški pošiljanja predstavljajo skupne cene. Vključujejo vse sestavine cene, vključno z vsemi davki.


6.2. Stroški pošiljanja niso vključeni v nakupno ceno. Na voljo so preko ustrezne označbe na naši spletni strani ali v posamezni ponudbi, so posebej prikazani med postopkom naročila in jih morate poleg tega poravnati, razen če je obljavljena brezplačna dostava.


6.3. Stroški prenosa denarja (bančni stroški za prenos ali menjalni tečaj) so na vašem bremenu, če naročilo poteka izven EU.


6.4. Načini plačila, ki so vam na voljo so navedeni na ustrezni označbi na naši spletni strani ali v posamezni ponudbi.


6.5. Če ni drugače navedeno, so terjatve iz sklenjene pogodbe takoj zapadle v plačilo.


7. Pogoji dostave


7.1. Pogoji dostave, rok dostave in morebitne omejitve dostave so navedeni na ustrezni označbi na naši spletni strani ali v posamezni ponudbi.


7.2. Če ste potrošnik, zakon določa, da tveganje za naključno izgubo ali poslabšanje prodanega blaga med pošiljanjem preide na vas šele ob predaji blaga, ne glede na to, ali je pošiljanje zavarovano ali nezavarovano. To ne velja, če ste za prevoz izbrali tretjo osebo, ki je ni določil prodajalec.


Če ste podjetnik, dostava in pošiljanje potekata na vašo odgovornost.


8. Zakonske pravice do odgovornosti za napake


Odgovornost za napake se ureja v skladu z določili "Jamstvo" v naših Splošnih pogojih poslovanja (1. del).


Ti splošni pogoji in informacije za stranke so pripravili pravniki, specializirani za IT-pravo pri Händlerbund Management AG, in se nenehno preverjajo glede skladnosti s pravom. Händlerbund Management AG jamči za pravno varnost besedil in je odgovoren v primeru pravnih postopkov. Več informacij najdete na: https://www.haendlerbund.de/de/leistungen/rechtssicherheit/agb-service.


zadnja posodobitev: 09.01.2024